FOOD PREP : BREAKFAST

Ain't got no time to prep breakfast first thing in the morning, I'd rather save that time for workout! So I've decided...




Ain't got no time to prep breakfast first thing in the morning, I'd rather save that time for workout! So I've decided a few weeks ago to prep all my breakfast, snacks and lunch in advance to save that precious time. I prep my breakfasts on Saturday for 6 days and the rest of food on Sunday for 5 days. So today I had myself some of the breakfast I prepared!

For this breakfast, you will need:
- 0% fat yogurt (I chose strawberry flavor)
- Muesli
- Nuts, chocolate chips, almonds and pine nuts
- Fresh fruits ( 1 passion fruit and 2 kiwis for me)

Prepare your parfaits, put them in the refrigirator and add your fruits last minute :) I love it! Made me wanna get upside down and practice a bit of core exercises!  Stay connected for my food prep session this afternoon that I will of course share with you! ♥

// Pas le temps de préparer un petit-déj le matin, je préfère garder ce temps précieux pour le sport! J'ai donc décidé il y a quelques semaines de préparer en avance mon petit-déj, snacks et lunch pour économiser ce temps. Je prépare mes petits-dej le samedi pour 6 jours et les autres plats le dimanche pour 5 jours. Donc aujourd'hui, un bon petit-déj déjà préparé!

Pour ce petit-déjeuner, vous aurez besoin:
- Yaourt 0% (à la fraise pour moi)
- Muesli
- Noix, pépites de chocolats, amandes et pignons de pin
- Fruits frais (j'ai choisi 1 fruit de la passion et 2 kiwis)

Préparez vos parfaits, mettez les au frigo et ajoutez vos fruits à la dernière minutes :) Un régal! Ca m'a donné envie de mettre la tête à l'envers et de m'entrainer un peu! Restez en ligne pour ma session food prep que je vais évidemment partager avec vous! ♥

You Might Also Like

0 commentaires